Ulvetime med Ulven Manoa

En helt ny type gudstjeneste primært henvendt sig til børn 2-8 år og deres forældre/bedsteforældre. Alle andre er selvfølgelig også velkomne!

Gudstjenesterne forgår 3 torsdage i efteråret, og man vil her møde Ulven Manoa, en skattekiste og en præst. Derudover vil der være sange og en hyggelig stemning med plads til alle børn – og barnlige sjæle.

Gudstjenesten tager ca. ½ time og efterfølgende inviterer vi til nem aftensmad i Sognegården, pris 20 kr. – tilmelding nedenfor.

Hvornår: Torsdage d. 5. september (aflyst), 10. oktober og 7. november 2024 kl. 17 - 18.30

Hvor: Sdr. Omme Kirke

Tilmelding:

Tilmed dig i formularen nedenfor. Tilmeldingsfristen til Ulvetime d. 10. oktober er d. 6. oktober.

Spørgsmål:

Har du spørgsmål til Ulvetime med ulven Manoa i Sdr. Omme Kirke, er du altid velkommen til at kontakte os:

Sognepræst Patricia Paarsgaard Bolther: tlf. 29128005 og email: ppp@km.dk eller

Kirketjener/kirkesanger Annette Noer Baandrup: tlf. 40105036 og email: kirketjener7260@gmail.com.

Tegning af ulv der læser for børn undenfor Sdr. Omme Kirke